Strony

sobota, 16 marca 2013

Mała metamorfoza.

Od zawsze marzyłam o tym, że kiedy doczekam się w życiu swojego saloniku, będzie on nosił nazwę Małe Metamorfozy.
Czym są według mnie ?  Uważam że małymi metamorfozami możemy nazwać każdy nawet najmniejszy krok jaki wykonamy ku temu aby być piękniejszymi. Zarówno duchowo , jak i cieleśnie.
Może nią być uśmiech do obcej osoby, chociaż jeden dziennie, dobre słowo dla kogoś bliskiego, odrzucenie słodzonych napojów, czy pozwolenie sobie na zwykła regulację brwi. Każdy mały krok sprawia, że czujemy się wyjątkowe, zadbane, wypielęgnowane.
I chociaż nie doczekałam się wciąż własnego gabinetu to nadal uważam, że wszystko w życiu ma swój czas, póki co życie dało mi szansę pracy w profesjonalnym gronie, które każdego dnia doceniam z głebi serca. :)

Wstawiam moją propozycję Małej Metamorfozy, pewnej zabieganej Pani zajmującej się macierzyństwem i pracą - podziwiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz